zondag 13 februari 2011

Nieuwe liefde

Eens in de zoveel tijd overkomt het me: een nieuwe liefde.

'n Vlammend hart, stralende ogen, en als in een soort roes uitkijkend naar wat hij mij de komende dagen doet beloven en geloven.

En aan niets en niemand anders dan mijn sweetie pie, kan ik denken. Ook al zet ik een serieus pad uit voor mezelf, in gedachten, dan hopla, ineens zit ik weer op de U-turn om regelrecht terug te keren naar waar het allemaal om draait: mijn nieuwe liefde.

Zo gaat dat in mijn leven. En als ik je laat schrikken, en, o, krijg je nu rode koontjes bij het lezen van dit bericht, ik houd je nog even in spanning...

Momenteel is mijn tortelduifje niemand minder dan een heleboel personen tegelijk. Ik hoor je denken: "Wow, die is echt geflipt!" En ik?
Ik kan niets anders doen dan instemmend knikken en hummen.

Want mijn nieuwe liefde heet Twitter. En zoals elke sprankelende Valentijn, na verloop van tijd dut de passie weer even in. En verandert het in 'houden van'. Maar tot op heden is een goede minnaar gebleken.
Voor al mijn tweeps, een fijne Valentijn.
En kruip nog even dicht tegen mijn TijdsLijn aan. ;-)

Linnie G.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten